Friday 1 December 2017

Forex_nn_ind


Beskrivning L indikatörsteknik MT4 Forex Nn Innehåller oscillatörens nytta som är användbar för att se neuronala simple. Un systeme de neuronal neur neurale nätverket är helt informerade om att du är säker på att du ska ha en nerveux. Un r seau de neuroner är en arkitektur som ordinerar sig mot levevisen, men det är inte nödvändigt att ansluta sig till en del av de enskilda personerna. Det är en skillnad mellan hyrorna. constitu e des datas d entrée Couche cach e, constitu e de noder de appetite s neurons Couche de sortie, komponent ed un plus plus neurons sont les sorts les sorties du r seau. Tous les noder des couches adjacentes sont reli s entre Eux et interconnect Ersättningarna är synapses En synkronisering av en koefficient som tilldelas för att läsa mer än en gång är att synkronisera flera gånger. Courier En Ligne - Broker Bourse Plateforme Trading MT4 Metatrader. Signal d achat Tendence haussiere La ligne Forex Nn Innehållsfördjupningsläge nivåer Divergenshöjningslägen är otroligt god valuta Forex Nn In choue marquer des nouveaux plus bas, un risque de retournement la hausse devient viktig Une correction la hausse du prix Est pr voir. Signal de vente Tendans baissi re La ligne Forex Nn In casse la baisse le nivå z ro Divergens baissiere les cours montent tandis que l oscillateur Forex Nn Ind choue marquer des nouveaux plus hauts, un risque de retournement du baisse devient important Une correction la baisse du prix est pr voir. Bourse Graphique - Analysera Trading. Trade Exemple Bourse och March s Finansieringsinstrument - Cotation Devices Forex Symbole - Byta EUR USD S ance Trading Unit de temps UT - Tidsram 1 Heure H1.Indicateur Technique. Top - Meilleurs Indikatorer. Bourse Trading. Le Robot Trader Forex Nn Ind Martingale EA är ett system för handel automatisering Passagerare för automatisering, Gestion av positioner och risker, Money Management. L Algorithm de calculus du robot Forex Nn Ind Martingale EA utnyttjar dig själv Oscillateur Forex Nn Ind bas sur un systeme neuronal Det är en stor del av pengarna och det går inte att hantera pengar. Jag informerar dig om att du är säker på att du är en sjuksköterska och du är nervös. När du är en neuron, är det en arkitektur som du kan läsa om när du vill läsa, hyror. Under det är neuronal est un mod le ajustable komposit de plusieurs couches Couche d entr, constitu e de datas d entr e Couche cach e, constitu e d e d e d e d e d e d e r s neurons Couche de sortie, komposit ed un plus plus neurones sont Du kan inte se några olika typer av synpunkter. När du är intresserad av att ansluta till varandra, är du inte säker på att du är ansluten. Det går inte att synkronisera en synkronisering av en koefficient för att du ska kunna läsa mer om det här alternativet. Ind Martingale. Bourse Broker - Courtier En Ligne Plateforme Trading Metatrader MT4.Stop förlustpips Ta vinstpipar mycket - Trailing Stop. Signal d achat Tendens haussi re La ligne Forex Nn Innehållet är högst nivå 0 Overtagande automatik position longue. Signal de vente Tendans baissi re La ligne Forex Nn Innehållsförteckning översta nivå 0 Overtagande automatik position courte. Trade Exemple - BackTest Börsen - Instrumenthandel - Cotation Forex Symbole - Byt EUR USD S ance Intradag Tidsram Enhet de temps 1 Heure H1. L ax axel horisontal repr sente le nombre totala transaktioner, hyror ej uthyrbara L ax vertikala grafik repr sente le changement dpt en USD La ligne bleue sur le graphique repr sente un changement dans le dpt apr s la cl ture de chaque transaktionsbalans La Ligne verte sur le graphique rep sente un changement dans l quilibre de la date de la transactional equity Les barres vertes en dessous grafique indiquent le volume des transactions. Pour un portfolio L quity ceit est somme du compte qu il reste imm diatement en fonction De l volution de positioner et qui serait r elle en cas de cloture imm diate de toutes de positioner La balans qulibre est laomme du compte au moment de l ouverture des posit ions, eller så är det möjligt att uppdatera au pä et mesure de la fermeture des positions. Indicateur Technique. Top - Meilleurs Indicateurs. Bourse Trading. Bogie-NN-v8 mot ForexNn Red Alert. Lately testade flera personer en ny EA Bogie-NN-V8 från William Boatright wackena som visade fina framåt test live resultat. Jag gjorde då lite mer forskning och jag hittade detta inlägg Dswk post. Tack så mycket tack för Dswk för denna upptäckt. Sedan blev jag ganska skokad att en ny kommersiell EA baserades på en indikator som var exakt densamma som en fritt tillgänglig indikator skapad länge innan jag hänvisar till den ursprungliga ForexNn här även om den ursprungliga visade 2 rader i stället för 1, den andra raden är exakt densamma som i Bogie. Och värre det döptes om Och med en annan upphovsrätt. Sedan undersökte jag mer och tyvärr utan mycket överraskning, fann jag att om du tar den fritt tillgängliga EA ForexNnExpertv1 0 och sätter samma parametrar som de som rekommenderas i Bogie får du samma branscher. Så finns det o Ne goda nyheter för alla som planerade att köpa eller mer precis hyr denna EA, du kan ha samma sak gratis. Men det finns också en extremt dålig nyhet för alla MT4-programmerare och systemutvecklare återigen hittar vi ett kommersiellt system baserat på en Fritt tillgänglig kod, publicerad utan respekt för upphovsrätten och arbetet hos andra människor. Jag ville att alla vet för att bojkotta Bogie-produkterna för att uttrycka sin motsättning till sådana practices. jlpi Senare testade flera personer en ny EA Bogie-NN-v8 Från William Boatright wackena som visade fina framåtriktade test live results. I gjorde sedan lite mer forskning och jag hittade den här posten Dswk post. Tack så mycket tack till Dswk för denna upptäckt. Sedan blev jag ganska skokad att en ny kommersiell EA var Baserat på en indikator som var exakt densamma som en fritt tillgänglig indikator skapad långt innan jag hänvisar till den ursprungliga ForexNn här även om den ursprungliga visade 2 rader i stället för 1, är den andra raden exakt densamma som i Bog Dvs. Ännu värre omdämnades och med en annan upphovsrätt. Sedan undersökte jag mer och tyvärr utan stor överraskning, fann jag att om du tar den fritt tillgängliga EA ForexNnExpertv1 0 och ställer samma parametrar som de som rekommenderas i Bogie får du den Samma branscher. Så det finns en bra nyheter för alla som planerat att köpa eller mer precis hyra denna EA, du kan ha samma sak gratis. Men det finns också en extremt dålig nyhet för alla MT4-programmerare och systemutvecklare än en gång vi hittar ett kommersiellt system baserat på en fritt tillgänglig kod, publicerad utan respekt för upphovsrätten och arbetet hos andra människor. Jag ville att alla vet för att bojkotta Bogie-produkterna för att uttrycka sin motsättning till sådana metoder. Grejat måste visa viss respekt för andra Coders. Yes, Bogie använder samma NN och inställningar som den tillgängliga freebie men har observerat Bogies visuella BT-resultat, vilket tyder på att de är identiska, gör Bogies skapare en dis-service - det är s omt smart SAR-handel och bra MM också på spel, åtminstone Mr Boatright kunde lätt ha tagit med NN-koden i EA och ingen skulle ha varit klokare, men han valde att jag inte skulle gissa på att han bestämde den nuvarande buzzen när det gällde NN s skulle öka försäljningen. Personligen tycker jag att det är övervärderat i alla fall. Euros långvariga uppgång har bidragit kraftigt till det s tydliga storhet imo. Det som verkligen bryr mig om det är att demon åtminstone kommer att ta bort affärer med olika magiker etc som öppnades av andra EA s utan att flinching - mycket dålig position management imo. Är det någon som kan backtest forexnnexpertv1 0.Can någon lägga till en MM till denna Ea som den ursprungliga Boogie. Where kan du ladda ner denna open source version ForexNnExpertv1. Är det detsamma som Opensrc-NN-EA. Its har redan lagt till MoneyManagement och AccountIsMini. be noggrant med denna NN, vikterna från sajten beräknas vara från 2003 Problemet är den NN-programvara som används för att skapa vikterna har ett fel och har ännu inte Har fastställts och det är därför inte möjligt att uppdatera NN till en nyare marknad med hjälp av den ursprungliga mjukvaran. Det har försökt att använda annan NN-strukturprogramvara för att generera en nyare viktssättning men resultaten har inte varit korrekta En annan sak som bogie gör är att kurvan passar NN till marknaden genom att otimera köpförsäljningsnivåerna Men det här kommer bara fungera bra för det förflutna. Marknaden 99 gånger av 100 kommer inte att vara densamma i framtiden. Du kan optimera köp och Sälja nivåer av RSI till det förflutna men inte visa lönsamma resultat för framtiden. Jag betalade för denna EA. Sannan är att det ger mycket impresive avkastning, men jag kommer sluta prenumerera. Jag är inte en expert på NN, men hur kan Vi letar efter bättre eller mer uppdaterade vikter. Om olika resultat inte är korrekta kanske dessa vikter är oka och det behöver inte beröras. Jag är intresserad av din inmatning i frågan. Naturligtvis kan Ea från Bogie vara något annorlunda, till exempel såg jag att det finns parametrar att fi Lter dagar ut och även MM ican vara annorlunda, men min poäng är att indikatorn är strikt densamma och EA är baserad på samma principer. Så det borde inte vara ett problem att reproducera exakt samma beteende. Osmett, kanske har M Boatright Lagt till några knep inom EA men jag tror att han mest har gjort en stor dis-service till hela samhället omdirigering av upphovsrättsskydda indikatorer med sitt eget namn. Naturligtvis kunde han ha dolt det mer men fortfarande skadan är klar. Jag håller med om att denna EA har ganska mycket gynnats av uptrend i EURUSD. Notera för dem som skickar mig PM, kommer jag att vara en semester från idag till 4 augusti, så var tålmodig för svaren. Ja, jag håller med om att byta namn på indikatorn var fel, men det här Var hans enda felaktighet - upphovsrätt undantaget, det här är en fritt tillgänglig EA utan några TC s för användning Hur som helst vet du för ett faktum att han inte faktiskt kontaktade sin skapare före hand och fått tillstånd I en annan tråd nämnde jag min förvåning Att han fortfarande är aktiv Jag har 5 år när jag fått ett mail från honom, så det är verkligen möjligt att herr Boatright kontaktade honom också. Även om jag inte kommer att bli överraskad om han inte gjorde det - finns det tusentals indikatorer där ute som är föremål för samma missbruk varje dag, och jag tvivlar inte på att de flesta kommersiella EAs är skyldiga i dessa metoder. Hur många av oss är inte skyldiga att kopiera någon annans kod - alla det kallas learning. In praktiken finns det ingen skillnad mellan att använda någon indikator externt och inklusive indikatorkoden i en EA självhade, hade Bogie tagit den senare vägen, skulle det inte ha skett någon kontrovers. Skälet till att detta diskuteras ens verkar bero på både Mr Boatright s tidigare framgång i EA-mästerskapen och mystiska egenskaper många attribut till NN Jag tror inte att jag klargjorde mig. Jag hoppades att förbättra Open Source NN som jlpi nämnde, för har gmax111 sagt, vikterna i det är för 2003 Så kanske om vi kan optimera th e vikter till marknaden idag och vi kan komma med bättre resultat Och som en tidigare Bogie-kund kan jag försäkra dig om att resultaten är bra. Jag kontrollerade och den här indikatorn mot bogie s och de är exakt samma. Jag menar ABSOLUT ingen skillnad. Kort indikatorn att Bogie är baserat är öppen källkod, så du betalar för en EA-chef, som jag inte tror är helt värdelös, men jag kan göra mig själv too. jalapeniazo Jag tror inte att jag gjorde mig klar. Jag hoppades att Förbättra Open Source NN som jlpi nämnde, för har gmax111 sagt att vikterna i det är för 2003 Så kanske om vi kan optimera vikterna till marknaden idag och vi kan komma med bättre resultat Och som en tidigare Bogie-kund kan jag försäkra du är resultatet bra. Jag kontrollerade och den här indikatorn mot boggi s och de är exakt samma. Jag menar absolut ingen skillnad. Jag är kortfattad indikatorn att Bogie är baserat är öppen källkod, så du betalar för en EA-chef, som jag inte t tror är helt värdelös, men jag kan göra mina Själv. Du ser inte ut att ha läst den andra tråden där det här diskuteras för närvarande - frågan om Bogie med samma indikator och NN-vikter är känd jag och några andra har faktiskt köpt den programvara som användes för att generera 2003 vikter, men det har en bugg, så väntar på att utvecklaren fixar det. Det finns naturligtvis flera alternativ till Cortex, så du är inte begränsad till en lösning, men jag har köpt det. Jag har nöjet att vänta. Idé om vad MM Bogie använder, om det är en trivial som du tycks tro, borde du inte ha något problem att emulera Bogies BT-resultat som det står. Det finns också minst en annan aspekt involverad SAR som kommer att ha sina egna regler för tillträde för exit Verkligen tror att hela Bogies framgång vilar på en out-of-date indikator vars signaler ger en egenkapitalkurva som speglar EU: s uppgång och fall helt på BT, då borde du inte ha något problem att bli väldigt rik genom att koda din egen personligen, Jag brukar tänka på det Mr Boatrights framgång i EA-mästerskapet s borde inte underskattas. Omelett Ja, jag håller med om att omdirigering av indikatorn var fel - det finns tusentals indikatorer där ute som utsätts för samma missbruk varje dag, och jag tvivlar inte på att de flesta kommersiella EA s är skyldiga i dessa metoder. Hur kan du tvivla på kommersiell EAS av tjuv i dina böcker kallas det lärande och alla av er gör det enligt dig. Hur många av oss är inte skyldiga att kopiera någon annans kod - alla det s kallas learning. It kallas thieving. Speak för dig själv, om du kopierar andra människors koder kan gud vara med you. but snälla inte inkludera oss ärliga människor och inte inkludera alla som en liten hackmonkey. There finns några riktiga professionella kodare i det här forumet, så snälla tala bara för dig själv.

No comments:

Post a Comment